måndag 3 september 2012

morgonstund


Jag är verkligen en frukostmänniska, jag njuter ordentligt av denna heliga stund. Jag är inte speciellt talför på morgon och tycker därför det är ganska gott att bara hänga med mig själv. Som sällskap har jag gärna morgontidningen, en bra bok eller som idag min kära dagbok. 

Eftersom jag var ledig och hade ett par ärenden i stan passade jag på att unna mig en fin caféfrukost denna morgon. Det är roligt att prova olika frukostar, en prisvärd och god frukost som jag har återkommit till är den på Latteria i antikhallarna. Den blev det idag, en skön start på veckan!


4 kommentarer:

Malin`s Diner sa...

Ingen dålig frukost det. Vardagslyx!

Massa gott på din blogg också. Tack för titten inne hos mig.

Kram Malin

Amy's piece of cake sa...

Frukost är så gott och en härlig tid... i synnerhet helgfrukosten!

Remsan sa...

Frukosten är dagens bästa mål. Jag behöver inte så mycket olika saker till frukost, men gärna ägg i någon form och den tiden finns inte på vardagarna. Och gärna tiden att kunna sitta länge är underbar.
Ha en skön helg.

Katarina sa...

Vad kul att ni har varit inne och kollat på bloggen :) Just helgfrukost är något extra, att ha gott om tid och kunna lyxa till det.